Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013

Η Λίτσα, ο 'Ιγκο,και ο Λάκης!!!!

Καλημέρα πρωί -πρωί είπα να ξεκαθαρίσω κάποιους φακέλους από τους τόσους μαζεμένους που υποτίθεται είναι χρήσιμοι!!!
Μπήκα... βγήκα... χάθηκα στις αναμνήσεις,αλλά οι φάκελοι παράμειναν ως είχαν.
Είδα όμως κάποιες φωτογραφίες που μου άρεσαν και είπα να σας τις δείξω...
Η Λίτσα μου, το σκυλάκι μου, το έχασα με κάποιο άδοξο τρόπο(κατά τα δικά μας μέτρα και σταθμά)ήταν μεγαλούτσικη δεν λέω...
είδα σήμερα αυτή την φώτο...
και μου άρεσε.....
 η Λίτσα ήταν λίγο σταρ!!!
Μετά από 15 ημέρες που την έχασα ήρθε στην ζωή μου εδώ πάει το σαν από μηχανής θεός  ο Ίγκο μου.
 Ο Ίγκο περίπτωση σκυλάκου αξεπέραστος,μοναδικός και αυτός,με την δική του προσωπικότητα,πολύ ενδιαφέρουσα μπορώ να πω.... συνεχίζει να μου κάνει παρέα και όπου φθάσουμε  οι δυο μας.
Δεν μπορώ όμως να μην μιλήσω και για τον Λάκη!!!
Ο Λάκης δεν είναι δικός μου τον γνώρισα σε μια επίσκεψη μου έκανε εντύπωση η φωτογένεια του και η εξοικείωση με την φωτογραφική μηχανή!!!Του λέω να σε βγάλω μια φωτογραφία??? και μου στήθηκε σαν επαγγελματίας όσες φορές του το ζήτησα.Κατόπιν έμαθα ότι ποζάρει!!! πυκνά συχνά στο αφεντικό του.
Ο Λάκης κλέβει την παράσταση!!!



εδώ ήρθε και ένας φίλος του
 τι γίνεται του λέει εδώ??? φωτογράφηση???
και έμεινε και αυτός!!!



ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Μα τι όμορφες φατοσούλες! Ο Ίγκο μου έκλεψε την καρδιά! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα vivika μου ο ιγκο σου έκλεψε την καρδιά??? και μένα την δική μου, και όταν σε γνωρίσει.... σου κλέβει και άλλα για να παίξει.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία Έλενα,μου τα ζωάκια είναι αξιαγάπητα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.Όπως λέει και ο Λουντέμης γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα!!!

      Διαγραφή
  3. Ε ΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ!!!!ΛΙΤΣΑ?ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΚΗΣ !!!!ΜΟΥΡΗ!!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΙΓΚΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΗΡΕΣ ΦΩΤΟ!!!! ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ γλυκιές φατσούλες!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή