Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ ΓΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!!ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!

Μια εβδομάδα.......  μια εκδρομή που δεν έφτασε στον προορισμό της,μια νέα κουκλίτσα της μαμάς για μένα,και ένας γάμος με τις μπομπονιέρες(μάζεψα τις μπομπονιέρες και από την παρέα μου που δεν τις ήθελαν????!!!!) που θα γίνουν μανταλοκουκλίτσες???θήκες???αυτά.
Είχαμε επισκέψεις, είπαμε να πάμε μια εκδρομή κάπου που δεν είχαν πάει....το μέρος διάβαζα... υπέροχο λίγο μακρυά για τα δικά μας δεδομένα,(νησί κοντινές αποστάσεις) δεν έβαλα όμως τον παράγοντα κούραση,δυσκολίες κατάβασης, και ανθρώπινο δυναμικό.Προορισμός???φαράγγι του Ρίχτη,Σητεία θα σας δώσω μια γεύση-εικόνα από το ίντερνετ, και την δική μου εκδοχή όπου έφτασε....
άλλο ένα υπέροχο μέρος της Κρήτης.
Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ!!!




ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΔΟΧΗ!!!
Βλέποντας βιντεάκια η κατάβαση από το σημείο περίπου που σταματήσαμε εμείς δυσκόλευε αρκετά,δεν το είχα δει πρίν...????ήθελε χρόνο και κόπο!!!!μια άλλη φορά...ίσως.
Βρήκα και αυτή την αναφορά για το φαράγγι αυτό
http://cretazine.com/crete/routes/crete-in-action/item/834-faraggi-tou-rixti
Η ΝΕΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!!ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

8 σχόλια:

  1. Όμορφες φωτογραφίες, ωραίες αναρτήσεις γενικότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.Ελπίζω να είσαι καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι ότι η κατάβαση σε ξεγελάει (λες, θα κατεβαίνω, δεν θα ανεβαίνω, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;). Αλλά την επόμενη μέρα σου πονάει κάθε τμήμα των ποδιών σου. Από τη γάμπα και την κνήμη, μέχρι την καμάρα και τα δαχτυλάκια σου. Τουλάχιστον, αυτό συνέβη σε μένα (που είμαι άμαθη με αυτά και με όχι πολύ καλή φυσική κατάσταση). Το φαράγγι της Σαμαριάς (στο οποίο μόνο κατεβαίναμε) με περιποιήθηκε για τα καλά! Την επόμενη μέρα δε μπορούσα να κουνηθώ!
    Πολύ όμορφη τοποθεσία και αυτή, βλέπω, με νερά και τα όλα της. Και η κούκλα επίσης πολύ χαριτωμένη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα madame pelagie εσύ κατέβηκες ολόκληρο φαράγγι και τι φαράγγι!!!! εμείς απλά φτάσαμε στην αρχή... ήταν μια απλή βόλτα!!!Φέτος έχω πάθει φαραγγίτιδα η παρέα δεν μου κάνει την χάρη(βρίσκω δικαιολογίες) έτσι δεν ξέρω και τις δικές μου αντοχές!!!Πάντως η αλήθεια είναι ότι ξεγελιέται κανείς και δεν υπολογίζει τον γυρισμό(αν έχει!!!)Ευχαριστούμε για το σχόλιο της κούκλας αυτή και εγώ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή