Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου 2015

Λέξεις σε ένα μπλόκ που αργοσβήνει....



. Μια Κυριακή πρωί......
 Έχω πει πολλές φορές να σε σβήσω έτσι άδειο που σε έχω ερημωμένο, σιωπηλό,χωρίς μια λέξη να σε συντροφεύει, χωρίς μια εικόνα....
πολλές φορές μπήκα και είπα....
 σκέφτηκα...
 θα σε διαγράψω!!!!
 Είναι τόσο εύκολο μια μονάχα κίνηση χωρίς να μπορείς να αντισταθείς, να μου εκφράσεις τις δικές σου σκέψεις,αντιρήσεις???? κάτι τέλος πάντων....
 γιατί σε κράτησα και ίσως σε κρατάω ακόμα????για ένα άτομο που μου είπε ότι από αυτό το σπιτάκι(ας είναι και εικονικό) πηγαίνει σε σπιτάκια που έχω αποθηκεύσει, και μετά θυμήθηκα γιατί σε δημιούργησα για να βρίσκω αυτά που μου αρέσουν μαζεμένα, μπλόκς,κατασκευές, όλα, και έτσι παίρνεις κάθε φορά παράταση μέχρι πότε????δεν το ξέρω!!!!!
 Όμως συνεχίζεσαι...
 μέχρι απροόπτου, παίρνεις παράταση!!!!!!

 Υ.Σ έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα στο blogger.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου