Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015

Προσθέτοντας ένα φόλοουερ για το μπλόκ μου!!!!!

Αυτές τις μέρες μαθαίνω .....εντρυφώ!!!!!την μαμά μου στο κόσμο των υπολογιστών και του διαδικτύου!!!!!έτσι απέκτησα ένα φόλοουερ για να βρίσκει σελίδες( που μου αρέσουν) μέσα από το μπλόκ μου και υποθέτω ότι θα αρέσουν και σε αυτήν .....έτσι βρήκα πρόθεση για να συνεχίσω να προσθέτω κάποια πράγματα και ίσως συμβουλές για νέους αναγνώστες!!!!!και ιντερνετόφιλους!!!!!
Μιά σελίδα λοιπόν είναι και αυτή παρακάτω αν θέλετε pom-pom που εμένα αρέσουν πολύ!!!!
κάνοντας pom-pom!!!!
angry birds
http://mollymoocrafts.com/pom-pom-bird-craft/
πατώντας στα μώβ γραμματάκια ακριβώς από πάνω, μπαίνεις στη σελίδα αυτή!!!!και στην εικόνα να πατήσεις πιστεύω ότι πάλι εκεί θα βρεθείς........
τα pom-pomνάκια μου


αυτές είναι οι κούκλες της μαμάς.... και νέα κομμάτια
τώρα που με βλέπει να δει ότι τις δείχνω!!!!
Υ.Σ.
πρός μαμά!!!!!!! κάτω από αυτήν την ανάρτηση έχει κάποια εικονίδια πατάς και βλέπεις και άλλες αναρτήσεις....αυτό υπάρχει σε πολλά μπλόκ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου